CÓMEME OTRA VEZ
Segunda parte de la obra Cómeme (2010)
Existe una teoría que afirma que la gula y la lujuria hunden sus raíces en la biología humana, en el propio instinto de supervivencia. Entonces, ¿cómo distinguir la frontera entre la necesidad y el exceso? ¿Quién es capaz de poner límites morales al placer cuando este aparece como efecto colateral de una actividad necesaria?
Con el apoyo y la colaboración de: La Comunidad de Madrid, el Centro Coreográfico Canal, el Centro Coreográfico María Pagés, el Centro Coreográfico de la Gomera, el Ayuntamiento de Fuenlabrada, el Ayuntamiento de Santa María de Guía, Las Palmas de Gran Canaria y el Instituto francés de Madrid.
Cia. Mey-Ling Bisogno
physical theater
Ian’s fascination with teaching is fuelled by the variety of experiences and approaches that people bring to the encounter – he considers pedagogy as an evolving web where student and teacher continually intertwine.
His varied experiences in Performance and Movement Practices are what he brings to the pedagogical encounter.
In his teaching, Ian intends to lead others towards a striving curiosity. He encourages a position of fascination and fortitude when walking along the path of creative enquiry and personal development.
With his characteristically playful approach, he endeavors to nurture an environment in which people feel safe enough to dare, careless enough to fail, and conscientious enough to learn for themselves.